13.2.12

Vår i luften



I dag luktet det vår ute, i tillegg var det ganske mildt og solen har tittet frem av og til. Det har også begynt å komme opp litt blomstrer. Jeg har sett snøklokker, krokus og klynger med påskelilje-blader. Eller har jeg også sett en fasan i dag, tror jeg. Det kom en fugl flygende inn til landing utenfor vinduet mitt og det lignet veldig på en fasan. Jeg tror kanskje det er første gang jeg har sett en fasan, i det minste en som ikke har vært i fangenskap. De har endelig blitt ferdig med å ta ned stillaset rundt Prebends Bridge (yay!), så da er det bare å vente i spenning til morgendagens bilde.

2 kommentarer:

  1. Å, du er heldig, her er det tjukke grå regnskyer og lite sol i vente iflg. yr.no . Frykter snø også, håper vi slipper unna.
    Ny serie som jeg liker: "Person of Interest". Sett den?
    Michael Emerson fra bl.a. "Lost" spiller en artig datafyr som jobber privat med en ex-CIA type med å redde politiet og andre fra korrupsjon og andre kriminelle . Gøy med litt fantasi.

    SvarSlett
    Svar
    1. Har ikke sett den, kan heller ikke huske han fra Lost, men det er ganske lenge siden jeg på på det, men jeg har sett han andre plasser.

      Slett