11.2.12

Vintage Fair



I dag fant jeg denne fine genseren på en Vintage Fair, bare 9£!

7 kommentarer:

  1. Den originale fiskergenseren! Litt overraskende å se der, eller?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de hadde faktisk flere gensere og jakker fra Dale og Devold, til en veldig billig penge. Tror man kan fly tur/retur hit og kjøpe en brukt genser for samme pris som en ny.

      Slett
    2. Kommer de fra nordmenn tro? Fiskere er jo sikkert innom der.

      Slett
  2. Ja, ja beklager Newcastle, men vi (Spurs) slo dere 5-0 idag. Men dere har gått forbi Sunderland i allefall.
    Nora leder avstemmingen i MGP. Kan du se det der?

    SvarSlett
  3. Svar
    1. Har ikke så stor interesse av det, har fått med meg litt på dagbladet, Tooji var han som ble kritisert for å være feminin? Bra Plumbo ikke vant.

      Slett
  4. Enig. Ikke mye bra musikk der. Hørte igjennom endel tidlig Dylan. "Positively 4th Street" er den jeg likte best som 13-åring i 1965. Den beste perioden hans var da han brukte litt Hammond B3 orgel i bakgrunnen. Ga en spesiell stemning. Ellers anbefaler jeg Frank Zappas "Hot Rats" album og Yes' "Close to the Edge" fra gamle dager.
    Jeg pleide å spise middag etter skoletid og så sovne inn til "Son of Mr. Green Genes" omtrent hver dag i Molde i gymnastiden. Mothers of Invention laget bare tullemusikk, men Zappa viste at han var en genial komponist med "Hot Rats".

    Jeg fikk tak i gave til mamman,
    god natt.

    SvarSlett