9.2.12

Grå dag



I dag har vært en ganske deprimerende dag. Det har regnet siden jeg stod opp, jeg har blitt syk, jeg måtte ut med 13£ for solhatt, jeg ble klissvåt når jeg gikk hjem fra byen og en av bøkene jeg trenger til et essay ble kalt tilbake så nå har jeg akkurat vært og levert den, i regnet. Bortsett fra en forelesning og noen måltider har jeg ikke forlatt senga i dag. Jeg burde ha brukt de siste timene med boka til å skrive mange notater, men jeg hadde rett og slett ikke energi. Heldigvis er den på tre-dagers lån, så det skal ikke være så vanskelig å få tak i den igjen. Jeg satser på at jeg blir frisk til i morgen og forhåpentligvis regner det ikke heller.

6 kommentarer:

  1. for lite tran

    SvarSlett
  2. God bedring! :)

    SvarSlett
  3. Svar
    1. Både og, skal legge meg tidlig og håpe på det beste.

      Slett
  4. kanskje noe eucalyptusolje/te kan hjelpe? Var aldri syk i Melbourne.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har begge deler, så det skal nok gå bra.

      Slett