7.2.12

Fullmåne

Den lille innsjøen på college-området.

Tatoveringen min klør. Altså, den KLØR, klør. Det er som om jeg har et ekstra-ekstra-stort myggstikk, som jeg vet at jeg ikke kan klø fordi da begynner det å væske og gugg. Myggstikket, ikke tatoveringen. Tatoveringen skal man ikke klø fordi da pirker man av skorpa og det skal man ikke, uansett hvor fristende det er å pirke av skorper. Det hele er ekstra irriterende fordi jeg prøver å lese, men det er veldig vanskelig å holde konsentrasjonen når det klør så innmari mye. Ok, ferdig å klage nå.

Det er fullmåne i kveld/natt, se ut! Den er veldig fin her jeg sitter og skriver.

3 kommentarer:

  1. Prike? Usikker på om det er skrivefeil, siden du har brukt det to ganger :P Fullmånen var kjempefin her i går og! Tok hurtigbåten til Hareid klokka halv seks, og da hang den allerede fet og gul over fjorden.

    SvarSlett
  2. Kan du ikke ha på noe Mentholatum el. lign. ?

    SvarSlett
  3. Det var en skriveleif, jeg har en tendens til å blande bokstavene når jeg skriver på tastatur av en eller annen grunn, kanskje den ene handa jobber fortere enn den andre?

    Jeg har en krem jeg kan ha på, men den er ikke kløstillende (er det er ord?), men det er bedre nå. Jeg knyttet et tørkle rundt slik at jeg ikke kunne nå til.

    SvarSlett