22.1.12

Dagens bilde

Siden jeg er litt dårlig på å oppdatere bloggen tenkte jeg at jeg istendenfor å legge ut et langt innlegg nå og da heller skal prøve å legge ut et bilde hver dag. Det er ikke så ofte det skjer noe som er interessant nok til å legge ut et helt innlegg om, men ett bilde om dagen skal jeg klare. Forhåpentligvis blir ikke dette som et nyttårsforsett, som bare varer noe uker, men noe jeg skal forsette med resten av semesteret. Jeg skal i hvertfall prøve mitt beste. I dag er det strålende sol ute og nesten ti grader på målestokken (yr.no) så jeg måtte ta meg en tur ut. Selv om det blåser ganske mye ute kunne jeg faktisk gå uten jakke og det var herlig. Jeg gikk en tur rundt golfbanen som ligger rett ved siden av colleget og der var som alltid mange golfspillere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar