20.3.12

Solskinnstur

Etter at jeg ble ferdig med essayene fikk jeg plutselig veldig mye fritid, så mye at jeg begynte å kjede meg ganske fort. På lørdag dro jeg på en tur til Newcastle for å få tiden til å gå. På søndag var det sol og fint vær så jeg bestemte meg for å utforske noen nytt. Det renner jo en elv gjennom byen, så jeg tenkte jeg skulle følge den et stykke og det viste seg å være en veldig fin tursti. Under er noen bilder fra turen. I dag har det vært sol og veldig varmt igjen, det blir trist å forlate det for regn hjemme i Ålesund. Men, jeg får jo se kjente og kjære, så da er det ikke så ille likevel. Nå har det akkurat blitt mørkt ute, fuglene synger natten inn og jeg har pakket ferdig kofferten klar til å dra i morgen, ikke så altfor tidlig for en gangs skyld.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar