18.4.12

I forgårs, i går og i dag

Ok, denne gangen blir det mange bilder, men først litt av det jeg har gjort de siste dagene:

- Jeg har besøkt Tour Montparnasse og Cimetière Montparnasse for første gang
- Jeg har plutselig begynt å bruke alle manuell-funksjoner på kameraet uten problem og ble derfor inspirert til å...
- Ta mange bilder og spesielt av statuer
- Spist makroner
- Gått og gått og gått (stakkars fotene mine)
- Besøkt Galerie Lafayette hvor jeg fant noen kick-ass sko (som de selvfølgelig ikke hadde i min størrelse, men jeg fant de heldigvis i dag en annen plass)
- Ikke lest til eksamen (det er så mye annet å gjøre!)
- Tilbrakt mange timer på Musée d'Orsay


























2 kommentarer:

  1. Hei Cecilie!
    Fikk bloggadressen din fra Lars. Du tar fine bilder og skriver godt. Følger herved!
    Skriver selv på spekkhoggern.blogspot.com
    Kitt

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så hyggelig, det blir nok ikke så mange oppdateringer nå i eksamenstiden fykter jeg, men skal prøve :)

      Slett